生活點滴,寫我心情

人是為現在而放棄將來,還是為將來而放棄現在

 
 
 
vincentfung

暱稱: 特別版速龍
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



2008 年 1 月 1 日  星期二 晴天
星期一,晴,新年新樂?

寫日記既時候已經6點...(凌晨...還是早晨?)
時日無多...長話短說

 

先來一個新年快樂 (今年新年快樂嗎?)
今年是最無FEEL的一年
大概是工作太忙吧

還未有時間入電話號碼
加上未問返D人拎電話號碼
見到D SMS...
得個NUMBER...
都唔知邊個黎...
(真係有D想打返個電話去問佢係邊個...)

 

琴晚撤夜未眠
05:30就出門口...排隊拎籌整身份證
差唔多6點去到,估唔到...已經有60-70人係到等緊...

我想像唔到第一個幾點係到等= ="
突然想起...聽說香港人係數一數二喜歡排隊,乜都排一餐

天氣好凍好凍
今日係我入冬以來第一日著多過兩件衫(唔計SUITE)
但係今日著左3件衫+頸巾都覺得好凍
還是因為太早?

 

為了不浪費時間,我帶左EC NOTES...
但係睇左兩眼...完全入唔到腦...其實眼都已經唔想開= ="
放棄了,聽著歌...半睡狀態中

 

苦等3小時,約了14:30
有時間小睡兩小時

沒想過一直做REPORT做完十多小時還要呆等數小時
其實已經力不從心

差電再戰15:00 - 21:00

 

我唔係唔想早訓架...
但係...我早訓唔到...
最近我已經累到在任何時間都可以熟睡...

 

大概還要撐多3日...

 

P.S. REPORT邁進60頁

刊登時間︰2008-01-01 06:25 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]