寫日記既時候已經6點...(凌晨...還是早晨?)
時日無多...長話短說
先來一個新年快樂 (今年新年快樂嗎?)
今年是最無FEEL的一年
大概是工作太忙吧
還未有時間入電話號碼
加上未問返D人拎電話號碼
見到D SMS...
得個NUMBER...
都唔知邊個黎...
(真係有D想打返個電話去問佢係邊個...)
琴晚撤夜未眠
05:30就出門口...排隊拎籌整身份證
差唔多6點去到,估唔到...已經有60-70人係到等緊...

我想像唔到第一個幾點係到等= ="
突然想起...聽說香港人係數一數二喜歡排隊,乜都排一餐
天氣好凍好凍
今日係我入冬以來第一日著多過兩件衫(唔計SUITE)
但係今日著左3件衫+頸巾都覺得好凍
還是因為太早?

為了不浪費時間,我帶左EC NOTES...
但係睇左兩眼...完全入唔到腦...其實眼都已經唔想開= ="
放棄了,聽著歌...半睡狀態中
苦等3小時,約了14:30
有時間小睡兩小時
沒想過一直做REPORT做完十多小時還要呆等數小時
其實已經力不從心
差電再戰15:00 - 21:00
我唔係唔想早訓架...
但係...我早訓唔到...
最近我已經累到在任何時間都可以熟睡...
大概還要撐多3日...
P.S. REPORT邁進60頁
|