生活點滴,寫我心情
人是為現在而放棄將來,還是為將來而放棄現在
樓下既排骨飯...唔要再食
原來去蝴蝶灣差唔多45分鐘... 好似好耐無去過咁...但係點解個個都遲大到!!
沒有期待過,所以無希望過,更力唔會有失望 阿圖唔好咁失望啦
好似好少野食咁... 點解要玩d咁白痴既遊戲...
好多腸仔...
突然覺得...升大學既機會好渺茫 我望唔到將來
好想對話 但我...已經沒有對白