生活點滴,寫我心情
人是為現在而放棄將來,還是為將來而放棄現在
好冷淡...
唉
晴天 是我的寫照 或者真的是真的
今夜出左去食飯...又係三聖個到... 睇電話至知原來有幾個miss call 聽日又唔係屋企 = =" 我的功課呀...