先回應下大家的問題,其實篇文章係我自己寫嫁!!!!!!!!
但係吾可以話比大家聽佢叫咩名 SORRY!!!!!!
不過如果大家有D慧根 都會估到 XDDDDDD
講番琴日先,琴日一早入左kai風到
去到已經12點啦= =
我地係到打真三國無雙四
上左瘾囉= =
仲有鋤大DE 爽死!!!!!!!