今日 係全星期最無聊既一日= =
今日晨錦早去左馬鞍山補習 勁辛苦lor
之後去左配眼鏡 順路驗眼
兩隻各深左100度 仲有散光50度 都係怪讀書太辛苦la= =
一陣間仲要去打波!!!!!!!想死lor= =