吾好意思,錦長時間都無打qz!!
初一,初二竇左勁多利是,竇到手軟= =
琴日去左姨媽間公司睇煙花(ICC),超棒啊!!!!!!!!!!!
對正維港,由48樓望下去,感覺一流>_<
睇完先食晚飯,去左富臨(酒樓),結帳都係$480(9個人食)
仲免加一添,不過係9點後(p.m.)入座= = 大家都可以試下嫁!!!!!!!