昨天有d野做
所以就冇打到日記
報告番先
比完賽啦
打左三場
友誼賽
第一場平(7:7)
第二場輸(7:9)
第三場贏(8:2)
我今日去左飲呀(喜酒)
我好唔想去嫁
極煩呀
我差唔多就打夠50隻神劍嫁嘛
又要去
左著曬
~~唉~~
超級緊張
唔想輸
輸到唔好輸得甘慘
打打打打死佢地
(號外:對唔著,今日只係林到甘多)
呀
今日真係好呀
手球隊又有比賽
今次係友誼賽
上一次係錦標賽(比賽時間:星期六)
無俾老師罵
剩是俾佢加左時溫習
4月6號又去行山
太陽出來了
(號外:我都好耐冇整過個果相簿囉)
今日
風平浪靜
無乜事發生
只係
無去到手球隊
因為
我father叫我去交D乜單乜單
好煩
不過,佢番左大陸又去打理間廠
冇法子啦
番到泥,飲左罐可樂(呀)
我開始覺得我越泥越鐘意飲可樂
番學又飲,放學又飲
(號外:去睇漫畫啦{http://www.cgame.cn/comic/scenario.aspx?sceID=69))
今日,十分倒霉
甘大個仔
第一場正正式式既比賽(手球)
就有一次俾人轉左出泥
好彩,下半場總係我打番
不過
輸左
輸得太慘,連我都唔甘心
8:2
下次一定要bank死佢地
做功課又做到11點幾
搞到11點1先打得日記
好鬼卦著xxx呀,見佢一面都好啦
(號外:我唔玩online啦{留有保首})