唉...
今日好鬼多人冇番學ar...
牙蔓,牙婷,薯片都冇番ar..>o<"
悶到我嘔..*
今日吾知咩咩"荔枝角"選舉..
信任有7百票..
頂佢丫..
不過我都投左信任>w<"
今日d飯食ar..
食到我死死下,,,
>﹏<"
淨系食米奇d飯 o﹏o"
卡卡..
放學薯片接我地放學..
原來佢只系懶得番...
跟住同佢去左嵐月軒..
我地今日好早走..
薯容帶左我去驗眼..
開頭因為我緊張驗左成千幾..@﹏@
最後佢話我有百幾度...
但系我冇諗過去佩眼鏡..
呵呵..