今日系星期五...要番學=3="
又遲到..又比人罵..
慘啦我..累埋娣娣tim..sor sor..*><
第1,2堂系電腦..
派卷..比佢罵到仆街*=.=
13/50...me**
全班得3個人合格...
勁啦**
家政..吾好提啦..
*但系佢今日冇咩點罵人..=o="
I.S..好憎同同地坐牙...(吾計咩咩=V=)
淨系掛住玩..-.-
luch..冇咩點..同平時差吾多..
吾想再打..好累...