好涷牙今日..*
星期11啦~
又要番學...慘
要早會"有d吾開心既野~=.=
第1,2堂雞腸~
哇~好味><
背書...
um..某幾個人以為要默書..
笑撚到我丫..
中文堂..冇咩野..
數學堂..miss姜罵到某人仆x..
呢位李同學..好慘唷><
地理堂..大家都好合作甘...訓覺..
根本冇人聽書..得2,3個..
佢又吾罵..
岩晒..地理ja系小息..
yeah!一致認為*
luch!同旻旻坐..
好多人冇番...==無奈*
到第9節..
落左去"性騷擾"
哈哈..
跟住狂同ting玩..
冇聽過~happy..
放左學..
去左欣home..
去做咩牙?
月8多啦a夢..
勁牙..