今日Day5..
耍早會牙.
牛牛今日冇番..
作死佢咩"
英文牙..冇做功課..
一早冇左件事lu^^
比人記左名..
頂..
第2次啦..
地理..
又好努力甘..zZzZ
差吾多大半班都zZZz
睇下我地幾乖
到左luch牙咩同曾曉汶嘈交..
gap偉幾串牙..
佢講"miss未黎牙..繼續嗌啦~"
跟住冇咩啦..