| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 1 日 星期四 |
 |
 |
| 9月1日..大日子唷..* |
呵呵...
今日開學牙...
我入左2D班牙..
好鬼恐怖唷,...
個魏sir做我地個班主任...
一路講野..一路黏脷..
真系變態..

|
刊登時間︰2005-09-01 02:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
家hay* 於 2005-09-05 09:46 PM 發表:
|
|
|
..旻b*+ 於 2005-09-03 11:06 PM 發表:
哈哈..!!
我地個miss就分分鐘都講緊英文..
我琴日上佢堂差d訓ga啦...跟住咪撩大pet講傾計囉,..!!
但我都係鍾意miss yip教多d...!!
miss yuen不嬲都甘變態ga啦,..係唔係廢話都講一餐ga啦..!!
|
|
|
..旻b*+ 於 2005-09-03 04:31 PM 發表:
我都估唔到魏sir做我地班主任呀...差d比佢嚇死呀..!!
好想你地無推我做班長嗜...咪我又辛苦多一年了...哈哈*
但我想做主席..但又唔係幾想喎..都唔知做唔做好呀.,.!!哈哈*
詩c..很傷心呀..英文無得同你一班..!!

|
網主回覆
咪就系lo~~
>.<"
既然你甘想做主席...
我會推舉你...!!
加油..!
我都覺得好慘唷...*
你地個老師好吾好唷..?
*Miss袁好變態牙..=.= Posted at 2005-09-03 07:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|