□”[[詩mo"   日記*
記住留言,,*   
       Thz.. *

 

 

 

 

 

                                                                            

                            

vinci
暱稱: 「"△ 細 `詩 ‥∥
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2006-11-12
4月24日*
四月七日
4月1日
3月20日
文章分類
全部 (100)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 53
今日人氣: 11
累積人氣: 2233
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 1 日  星期四 晴天
9月1日..大日子唷..*

呵呵...

今日開學牙...

我入左2D班牙..

好鬼恐怖唷,...

個魏sir做我地個班主任...

一路講野..一路黏脷..

真系變態..

刊登時間︰2005-09-01 02:23 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 vinci 的日誌)


家hay* 於 2005-09-05 09:46 PM 發表:
我生日要你去我留言板呀...7/9  哈哈...
http://stores.com.tw/g3/gbook.php?applicant=kahay
嗯...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



..旻b*+ 於 2005-09-03 11:06 PM 發表:
哈哈..!!
我地個miss就分分鐘都講緊英文..
我琴日上佢堂差d訓ga啦...跟住咪撩大pet講傾計囉,..!!
但我都係鍾意miss yip教多d...!!
miss yuen不嬲都甘變態ga啦,..係唔係廢話都講一餐ga啦..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



..旻b*+ 於 2005-09-03 04:31 PM 發表:
我都估唔到魏sir做我地班主任呀...差d比佢嚇死呀..!!
好想你地無推我做班長嗜...咪我又辛苦多一年了...哈哈*
但我想做主席..但又唔係幾想喎..都唔知做唔做好呀.,.!!哈哈*
詩c..很傷心呀..英文無得同你一班..!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪就系lo~~
>.<"
既然你甘想做主席...
我會推舉你...!!
加油..!
 
我都覺得好慘唷...*
你地個老師好吾好唷..?
*Miss袁好變態牙..=.=
Posted at 2005-09-03 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]