| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 10 日 星期六 |
 |
 |
| ll +"好笑..>* |
今日星期五,聽日吾洗番學..
所以琴晚都冇咩點訓...
攪到上堂好想訓..
第一,二堂系科初堂..
超好玩牙..哈哈..
教嘜野空氣...做左白痴實驗
將個碟裝d水..放個爉燭落去...再用個燒杯蓋住佢
甘呢個火就熄左啦...*無聊
盒火柴比我地個d人浸左水wor..
跟住就成盒都吾用得..呵呵...
仲有一個實驗,,系2支氧氣比地..
甘就擺支xxxxxx(冇上堂)擺去甘又著番..好玩..ll
個個都有做到..但系我將支野擺支水到..
卡卡..熄左>v<"

|
刊登時間︰2005-09-10 12:27 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
..旻b*+ 於 2005-09-10 12:21 PM 發表:
你地個組仲頑皮過我地個組喎...哈哈!
張相影得好靚呀....我地個張搵唔返呀..!!他媽的*
係喎係喎..msn add左你了...
我地中秋去邊忽玩好呀??..!!
|
網主回覆
=v="
多謝稱贊* Posted at 2005-09-10 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|