□”[[詩mo"   日記*
記住留言,,*   
       Thz.. *

 

 

 

 

 

                                                                            

                            

vinci
暱稱: 「"△ 細 `詩 ‥∥
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2006-11-12
4月24日*
四月七日
4月1日
3月20日
文章分類
全部 (100)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 53
今日人氣: 8
累積人氣: 2230
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 10 日  星期六 晴天
ll +"好笑..>*

今日星期五,聽日吾洗番學..

所以琴晚都冇咩點訓...

攪到上堂好想訓..

第一,二堂系科初堂..

超好玩牙..哈哈..

教嘜野空氣...做左白痴實驗

將個碟裝d水..放個爉燭落去...再用個燒杯蓋住佢

甘呢個火就熄左啦...*無聊

盒火柴比我地個d人浸左水wor..

跟住就成盒都吾用得..呵呵...

仲有一個實驗,,系2支氧氣比地..

甘就擺支xxxxxx(冇上堂)擺去甘又著番..好玩..ll

個個都有做到..但系我將支野擺支水到..

卡卡..熄左>v<"

 

刊登時間︰2005-09-10 12:27 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 vinci 的日誌)


..旻b*+ 於 2005-09-10 12:21 PM 發表:
你地個組仲頑皮過我地個組喎...哈哈!
張相影得好靚呀....我地個張搵唔返呀..!!他媽的*
係喎係喎..msn add左你了...
我地中秋去邊忽玩好呀??..!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=v="
多謝稱贊*
Posted at 2005-09-10 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]