□”[[詩mo"   日記*
記住留言,,*   
       Thz.. *

 

 

 

 

 

                                                                            

                            

vinci
暱稱: 「"△ 細 `詩 ‥∥
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2006-11-12
4月24日*
四月七日
4月1日
3月20日
文章分類
全部 (100)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 53
今日人氣: 10
累積人氣: 2232
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 11 日  星期日 晴天
oo甘快中秋...?

吾知點解琴日走左去食月餅也...

奇...呵呵...T^T

今日又要吾知去牙婆屋屋拜神..=.="

無奈...

超吾想去.../._.\

慘...

聽日又要番學...

冇得訓..

仲慘...

刊登時間︰2005-09-11 01:29 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 vinci 的日誌)


..旻b* 於 2005-09-11 03:58 PM 發表:
詩c...有月餅都唔請埋我食..kaka!!
星期5上I.S好唔好玩呀..??
我覺得上甘多堂之中..最好玩就係呢一堂呀...哈哈xdxd!
聽日又要返學.我D功課仲未做呀...help!!!
返學又要放4點..好慘唷...無得訓個午睡....唉唉唉..!!他媽的..!!
我現在非常期待I.S呀..因為有得做實驗呀嗎..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]