| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 13 日 星期二 |
 |
 |
| kia kia地.. |
今日又遲左起身..又比人罵>﹏<"
第1,2堂系視藝..Miss Man教我地.....
之前牙哥話佢好恐怖..但系都冇佢講得甘恐怖,,
都系Miss 鄭好人d...我同隻咩&肥仔x2..>o<
到左luch個陣...見到2E班有人搜書包..
幾驚牙,,,好彩佢冇搜我地班炸,,
E班比d老師搜左十幾部電話..
連耳環,髮泥..都比人收..
好彩蜜桃冇比人收到野.TvT
放學去左食野...好飽...^x^
|
刊登時間︰2005-09-13 08:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
T!NG` 於 2005-09-13 10:06 PM 發表:
哼`有日記都唔比我"*..
加你日記到我d!ck最愛先`
|
網主回覆
我冇講比係知咩...?
吾記得lu~~
>﹏<""
*吾好打我個pet^^ Posted at 2005-09-13 11:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|