| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 14 日 星期三 |
 |
 |
| 好吾開心﹏" |
好慘牙今日..
超吾開心..
我幫小華同鍾鍾借左本中文書...
結果比老師發現左..
比老師罽番留堂..
慘...

|
刊登時間︰2005-09-14 11:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
T!Ng` 於 2005-09-19 08:12 PM 發表:
丫`好大隻XO也*V*佢個曳曳..系度拉人地塊面好得2牙*W*`中秋去邊泥呢?!
|
|
|
.o牙希... 於 2005-09-18 04:17 PM 發表:
老蔡,,*
我覺得之前你架日記令dd...
嗯...
首歌之前好d xD
太多意見,,,
|
|
|
.o牙希... 於 2005-09-18 04:17 PM 發表:
老蔡,,*
我覺得之前你架日記令dd...
嗯...
首歌之前好d xD
太多意見,,,
|
|
|
×* 牙bi ` ... 於 2005-09-16 11:46 PM 發表:
牙曼耶* 泥左你日記Na* ...
個日記正得幾令啵 *...
唉 ..
冇野講拉咁..
牙TinG* ..重早入過我泥留言..
... 楊偉強 同咩咩鴻 都有日記 ..
咁我去炸炸 佢地個日記先* ..
掰s]* ..
|
網主回覆
哈哈..
你黎左啦..
你去慢慢去炸炸佢地個日記啦..
呵呵..
下次要再黎留言唷..*
thz! Posted at 2005-09-17 12:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|