今日學校有表演呀......開頭第一長表演都不是很
緊張,...但係到了第二長表演的時不知道為什麼好緊張哦....可能
係見到自己果班....睇表演啦.....
在表演之前呢就係小息la.....係果時我同緊 我班好姐妹玩..跟
住我就話我去練習下先la 咁佢地就自己玩
練完我就見到家姐行去個操場果到 咁我就跟住佢 la
但是不知到為什麼特然很大風 係好大大大大風 d沙又吹起曬
隻眼入曬沙....我見到家姐係咁跑 咁我就一齊跑la
我回頭一望....哇......help 好多沙風吹過梨
我就跑跑跑....跟住就當然冇事la~ d人係到尖叫
就係咁啦...今日冇咩功課
講完~~! |