| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 6 月 4 日 星期日  |
背景音樂:可愛(楊丞琳) |
| 「宮」超好睇 |
今日同24行信和,但係買唔到我最想要嘅嘢。
之後十一點幾返到屋企,不斷睇「宮」,最後睇哂la,超好睇。
|
| 刊登時間︰2006-06-04 01:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
背景音樂:可愛(楊丞琳) |
| 白痴 |
今朝講返去睇183 club嘅嘢,之後唔知
邊個男仔講左啲咩,搞到我同張健
兒同施美欣三個喺度喊,我重邊喊邊笑,
超搞笑。
今日都無乜特別。 |
| 刊登時間︰2006-06-01 05:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
背景音樂:可愛(楊丞琳) |
期待!!!!  |
今日冇セ嘢發生。
不過我最希望31號快D到,到時一定high爆~~~
yeah!!!yeah!!!yeah!!! |
| 刊登時間︰2006-05-23 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 20 日 星期六  |
背景音樂:可愛(楊丞琳) |
麻鬼煩!!!  |
唔記得密碼 !!!!!!!!!!!!!!!!!
好耐冇打日記la,because自己唔記得所密碼,真係......總之就麻鬼煩la!!!
最近雖然有很好多嘢都冇打,但係都係一D唔係幾好嘅嘢,so唔諗住打返上黎。
不過,最值得一提嘅係Music嘅音樂劇,Miss Fung話我個組係全cut最付核
Miss Fung要求嘅一隊(站時黎講),簡係la,我地有的是實力。
Yeah!!!我地嘅努力係冇白廢的。
多謝各組員嘅核作,特別係xyz同ab 嫁,多謝哂各位,多謝......
多謝哂各位,希望再有雞會同大家核作。
Thank you!!!
|
| 刊登時間︰2006-05-21 12:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 7 日 星期日  |
背景音樂:可愛(楊丞琳) |
好high呀  |
好多日冇打日記喇~~
琴日補完習就同佢地練舞,上左黎我屋企,我地叫左pizza食呀~~~
之後食完就玩到癩哂喇我地!!!超high呀!!
10點到喇,老詠珊同施美欣就留低係度訓,
爸爸同葉朗陶就返屋企喇。
我地沖完哂涼,就係間房度傾計
傾到3點幾,我同老詠珊就訓喇,施美欣就繼續睇漫畫。
聽番施美欣講,我同老詠珊睡姿一樣ga!!!好搞笑!!! |
| 刊登時間︰2006-05-07 11:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|