爆蠢蛋^.^VINNIE
你地好呀~
vinnie1012
暱稱: 瑩爆
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 176
留言總數: 221
今日人氣: 13
累積人氣: 3997
每月文章
2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天


2008-01-29 分類: 未分類

<p>黃靖雯!我唔想再浪費咁多時間同你嘈囉!</p>
<p>再嘈落去都冇咩意思!</p>
<p>我淨係想同你講,</p>
<p>我同你絕交唔關其他人事!</p>
<p>都唔係只係因為覺得你姣就要同你絕交!</p>
<p>我係覺得你唔識理人感受!而且都試過好多次囉!</p>
<p>如果你仲係唔明ge話,你再問我啦!</p>
<p>我有大把例子~</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>你唔洗講咁多野啦~我冇可能唔憎你嫁!</p>
<p>而且呢個憎唔係我之前憎張曉螢果種憎囉~</p>
<p>所以我一定唔會同你和好!係一定囉!</p>
<p>仲有,你唔好煩住我d fd!</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>你唔肯走,咁咪算囉!我話你冇用心打,你又一定會話你有嫁啦~</p>
<p>我都遝事再講咁多次!你黎練波,我都只係會當你透明囉!</p>
<p>如果你真係咁鐘意打波,咁你咪唔好走囉!</p>
<p>仲要笑住打wo~</p>
<p>我次次練波都咁開心嫁!冇一次唔笑到半死!</p>
<p>你有冇用心打,我地都有眼睇~</p>
<p>如果你真係冇用心,咁唔該你自己走人!</p>
<p>有d野唔係你覺得有就有囉@</p>
<p>就好似你唔覺得自己姣咁!</p>
<p>唔係打到個波,接到個波就叫有嫁!</p>
<p>我同其他人都有眼睇,我都唔會因為憎你而突登話你冇用心!</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>我要講ge係咁多...</p>
<p>你講咩我都唔會再理你囉!</p>
<p>你鐘意點鬧我就點鬧囉!</p>
<p>你點講我都唔理你啦!</p>
<p>反正我仲有一大班fd理我同支持我~</p>
<p>佢地都唔會信你講ge野囉!</p>

 

 






訪客留言 (返回 vinnie1012 的日誌)


babiim0n 於 2008-01-31 03:14 PM 發表:
cm f0r u`
我支持你丫`姚子
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX呀!!
Posted at 2008-02-01 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CT 於 2008-01-30 11:33 PM 發表:
我想聽多D你既開心野呀~
唔開心個d,將佢掉落垃圾桶就好了,唔好晒自己精神+time
今日I.s.沒凍疆了吧...
唉...聽日考oral都唔知會點死法啦=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx曬~
我已經死左啦...
Posted at 2008-02-01 06:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cychan 於 2008-01-30 01:27 AM 發表:
calm down- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]