今日,幾好喔!
但比人陰倒,,差D搞到要參加游泳比賽!
今日又見倒陳慧瑩ar,好hapi!!!!!
上年佢4A架,,今年就5A la ,,真爭氣!!
不過!!!!!!!!佢話:::::::
「我係5會入B-E班呢D差班架!!!!!!」--諷刺我???????!!!
MATHS,,,,
唉,真慘.....5知點講,,,但係D嘜鬼Price搞到我亂晒!!
呢排我D經濟情況好差!!
冷氣:$200
班會:$50
百達通,飯錢,車費...............
雖然未有赤字,
但情況差左ar!!!
呢幾日好hapi,,夜晚同鳴逸鄉MSN.
今日返合唱團...quiet good la!!
Geo Quiz- Yesterday ~ Pass ..
^ ^ HA HA HA HA !!!!!
Hate Chan XX!!
I FORGOT TO BRING STUDENT HAND BOOK AR!!
Chueng XX 識少少扮代表...= = ``
朱sir近排有D XXar!!
成日叫我答問題...
花樣少年少女好好睇ar!!!!
搞笑又感人,Good!
有冇人知道蔡志煒入左冰間ar???
而家點ar!!
回答這Q的人有厚酬(口酬)..
有D掛住XXX添,5知佢而家點呢??
哈哈哈哈哈哈!!!!
今日幾开心,,
久美子要訓la!
gOOD nIGHT!
|