SHE 有一首歌叫做痛快,其中有一句歌詞係痛快去愛、痛快去感受,生命給我什麼我就享受什麼。我真係寫得好好,但人要做到咁我相信並不容易。
今天我到一本書講北京鳥雀,見到後另我回想上年的暑假我在工作的地方偷偷地看跳水,現在轉眼又差不多一年,時間真係過得好快﹗不知道下一年又會怎樣呢?