星期五終於都決定暑假之旅 - 桂林。桂林係我一直都頗想去的地方,每次都因為其他原因就沒有去到,但今次真的出發了﹗好期待呢?希望這五天之旅都係係大晴天啦﹗
昨晚到了西貢夜釣墨魚,好開心的一夜,我都能夠釣到,真係開心得不得了﹗一晚寧靜的生活,好舒服呀﹗~
終於都開齋喇﹗