今天一整天都胃痛,真係不得了﹗隻右眼又開唔到,整天就好似半夢半醒咁﹗
今天又係忙得不得了的一天﹗過埋呢幾天這一年就完喇﹗
今天都唔知做咩鬼﹗整天都係咁﹗真係失敗﹗
朋友問︰有沒有後悔?當日由我雙手所放棄的一切,我知道我從沒有後悔。因為我知道我已經足不到﹗其實由一開始我有沒有足緊過呢?好清楚﹗一切到現在~沒有 - 我跟本看錯人﹗他另我失望到最後﹗
九天後的旅程是我平靜心境的好時機﹗