今天真係頭頭碰著黑﹗一早起身部電話壞機了,整了一會才可以正常運作,之後就準備上班,在屋企樓下拿錢,之後乘車上班,下車後想住還早所以便去萬寧買點東西,付錢的時候,發覺錢包沒有錢,哈哈哈﹗真的情天霹靂﹗~~竟然忘記拿,哈哈哈﹗ 死喇﹗一路不斷安慰自己,打比家姐,家姐教我打電話去銀行報失,但要等七個工作天,哦~好漫長呀﹗不過我都係打定輸數架喇﹗放工後回家休息同繼續工作,呢次旅程雖然不是太辛苦,但唔知點解對腳好累呀﹗工作一輪後,睡一個午覺,午覺醒後,執拾回行李,但執拾途中,發覺點解地下咁多水,回望後面發覺有一包檸檬茶溜了,嘩~激死我喇﹗
今晚突然好想聽番蕭亞軒的演唱會,所以今晚一路工作一路聽她的歌星,到現在為止我今天的成績我已經好滿意架喇﹗
|