今天的自己沒有心情工作,我只想懶洋羊,所以到了現在半工作半休閒咁上網,剛剛還吃了一隻大雞比,真係超好味,樂景的食物真係我最喜歡吃呢﹗
但懶洋洋我想只限於今天,下星期一開始就只有努力了﹗
到了今天都不停想個一個問題,我想這個問題永遠都係找不到答案的﹗
今天的生意沒有想像的好,唉~有點失望,最近生意只要拿回本,已經好好了﹗我想係時候進行第二步了﹗但真係要經過深思去想清楚,因為雖要很多時間的﹗但做到了一定比現在成功感更大﹗
希望在明天啦﹗