好不容易一星期的工作完結,這個星期真的好辛苦,無論屋企同工作,真的令我透不過氣。最令我覺得辛苦的一定屋企,真的暴發喇,哭﹗哭真的哭了。無論屋企發生咩事都好,我都解決,最後來我有什麼的萬一,又有誰可以幫我,點解幫佢地就變成理所當然,沒有辦就係我不對,失望的心不斷咁延續,興幸的我真係一個本事的人,本事不是指本領,而係我的能耐。我好深信有一天我會用我雙手去改變一切,得到我想要的東西,做到我想的一切。
我真係好討厭每日生病的自己,我亦都好後悔唔決定做手術的自己。
好想下個月獨個兒去一次旅行,但又怎能,又怎能比我放假呢?我好想休息,心身真的好彼累。
|