最近真係好忙,十年都未試過咁痛苦。
今天老細向我道歉話拖累了我,我二話不說講了一句,十年都未試過咁辛苦。講完後真係有點想哭,我立刻走了,深呼吸一口。唉﹗我知道我唔應該講,因為佢比我仲辛苦,但我真係忍不住喇。
好疲累,永遠做一些無意義的工作,才是做辛苦﹗
原本星期五可以同班朋友去BBQ輕鬆下,都變左番工。唉﹗