今天提早在2時45分放工,真係實在太好喇﹗但可惜美中不足係我病了﹗唉﹗沒有力量在街中行逛,因為實在太累喇﹗
這個星期的生意真的差的不得了﹗真係弊喇﹗
往往病的時候,人會變得脆弱,總是想番起一些唔開心的事情,真係討厭到極點﹗