幼時永遠都會聽到一句說" 人越大,失去的嘢會越多" 個時候都唔明,人越大唔係會得到的嘢越多咩?聽到我一定會笑......
由小至大最害怕係無錢,原來人大左最害怕的係失去...... 我越來越怕失去我好最要的人﹗