| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 26 日 星期日 |
 | |
順利的一天~  |
哎呀呀...
3月真係多人生日喔.
先係uncle lam,
跟住係kris,
then V 記,
之後 蛙la,
跟住係高建俊.
3月真係熱鬧...
好..講返先,
其實都冇乜好講...
今日由九龍灣行去apm.
原來都唔係好遠je.
(可能係因為有人陪la~呵呵)
今日都算係幾好嘅一日,
雖然有少少雨,
不過都唔緊要.
一切都run得好順利.
不過我其實係仲有好多野未做,
不過我又唔想做.
夜晚,我好乖咁洗碗,
又拖左地.
突然之間好想做野,
但又唔想做功課.
(你玩晒la...)
(唔好意思lo..)
好...唔講la,
因為已經冇咩好講...嘻~
|
| 刊登時間︰2006-03-26 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 54 | »
|