點講好呢?.....
今日上夏令時間......
都唔錯呀....係is無帶默書本驚左d姐- -"
上到歷史.......
就大問題啦- -"
我地傾傾下都唔想再傾....
自有自「傾心事」......><''
cc就認左啦.....我同lily就當然玩姖- -"
不過我都有阻止ge....←你知啦...有d問題好....咩嫁嗎?- -'
herny同ken kwan突然走黎- -"
我小小聽到話ken kwan搵我= ="
cc佢地好似聽唔到咁....- -'
無野講啦...啦- -
當然係扮唔知啦^^
咁就話搵人客串....一家有d野ge....
我唔擔心自己呀..我係驚cc咋- -"
唉......
herny同cc唔知講左d咩....
我覺得姖好似有野無講比我地聽囉- -'
姖(cc)陪我食埋野先走^^
姖認左啦.....
我講緊姖好慘啦...←我地班仲有好多人鍾意姖呀- -"
我仲話我好采,,...唯一一個都有姖幫我ko埋=]
點知姖.......
同我講話未必......
玩死我咩.......又話未証實ge姖唔會講= ="
我開始feel到唔應該發生ge發生左啦- -"
我...開始失守........><''
只係無諗過....令我失手ge人會係佢........
|