| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
| 行黎行去 |
分類: 未分類 |
今日比牙余個電話整醒左..
之後起左身∼∼
10點就返學校
係下面等牙豬..
點知見到佢牙媽!!
問左我d野..
問我係唔係買新書
我話係..
友叫埋牙豬買..
牙豬個樣好無奈..
haha
之後牙豬就同左佢牙媽去銀行..
我就去等牙余
行行下
有個低b妹叫”牙青”
哈哈∼∼係牙余
之後一齊等
我..牙豬..余余..牙嬋一齊返∼∼
到左學校!!
等埋牙瑤
牙余同牙瑤買曬書
就一齊去張中
買左xx當..
我叫牙余買個個hello kitty
好可愛吖>.<
係度做左d暑假工課
牙豬同我講話
呢次係我同你一齊最安靜既一次
無奈!!hehe=.=
比牙瑤叫我去尚德..
我唔去..
之後係度玩..
比d人啤..haha
好好笑牙
無奈之後..
刀係比人逼左番當德..
去買x書膠..公仔膠紙
我..牙余..牙瑤刀係一模一樣..
wahaha
牙瑤走lu..
我地就去左xx當..
無耐..
牙余要走..
得番我..牙豬..嬋嬋
我地係度行黎行去..
到左大眾..
見到側田個新碟...
好想要..
但係牙豬叫我唔好買
留番d錢錢
要同牙珊去街街
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 55 | »
|