*VIVIAN*
"WE'RE FOREVER FD"
今日去左荷里活
食野然後去左澳海城,,,
之後同軒軒玩,,玩到佢荷b仔
出左黎,,柯左尿落我件衫a...
好釆吾係屎姐...如果吾係臭死,,
kaka
之後9点幾,,番home,,同老公
傾電話...之後1点lu,,
朝早9点幾起左身
之後call 老公傾左陣
然後play msn ....1点到出左去
同屋企人飲茶
之後行街,,,去左時代到行
行6点幾番home
之後又去左買野
正式番home 攞左本護照比a嬸
7月9日上機...都有吾捨得ga
不過唉.....1果月後或姐番
我最吾捨得你老公,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,之後先,zoe,ivan
同軒軒play ,,,傻ga佢
咬我頭...痛痛
我走的時侯我比1日時間..你ga