|
2006 年 10 月 18 日 星期三

|
| 悶...~~ |
今日又系到我ON DUTY啦...
第一堂...
ERS牙...
GOOD...
第2堂
GRAMMER...
MUSIC...
黑膠唱片...
幾得意牙..
小息,,,
ON DUTY...
PHY...悶的...
好似過左一年甘...
LUNCH...
等吾到喬喬牙...
同EVA食...
1:00LU...上去ON DUTY了...
2A班勁多人抄功課牙...
冇奈囉..
一見到我就收晒...
2B班到見到一個人抄功課..
收左佢的...
李家樂出現...
搶我風頭...
冇病牙...
>.<"
RS...
有聽書牙...
CHIN..
作文...
秋天的回憶...
453個WORDS...多左少少...
旦但啦...
同楚...LING....玲放...
4:30就番到LU...
|
| 刊登時間︰2006-10-18 05:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 104 | »
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|