今日又痾左一次 ...好左係返學前...D&T畫圖有0的難畫ar...But 好在係星期一交,今日勁多功課ar...我知我會做得灑...遲0的我同Ar媽去海洋公園...當然係去鬼屋啦!我記得我上一次勁驚 ...係鬼屋有0的野係度追住我0地,果次總之好#X@*#啦!