2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


2009-07-10 分類: 未分類

今日,

朝早同小婷番學,收到成績表既時候,

我好緊張拉,竟然升到班喎,

唉!3d班呀,我吾想入呢班囉

寧願入3b班,唉!算吧拉,

我𪊲成績係甘

 

發表時間:2009-07-10 09:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
有嘢就講,唔好就甘走開 cm...
            


vivien2007
暱稱: 瑤
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930