唉!
我反左大陸好9啦!!
仲未想反hk,因為再幾個星期就番學校啦!(慘劇!!)
而且仲生病到死死下(講笑嘻嘻!!)
頂,前幾日
番佐到,果到景色好漂亮
而且夜晚的星星好閃爍(廢話 5閃至奇)
跟住星期三先番到小欖(中山,大陸)(大家5好誤會係香港喎!)
嘻嘻...