| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 17 日 星期六  |
| M記,,! FD子唷*! |
P.S琴日去康寧既人,,
打留左一個(胡媽)*SOR牙..
金日8哥同CREAM黎左我屋企,,
去左M記買野食,,
之後*
我講左D好好笑既野NA!
8哥當時飲緊野,,
聽完就噴奶茶,, 呵..! 笑死*
我地3個系到笑喇*
勁吹漲..! THEN食飯*=]
食完去阿BEE屋企,,
途中見到中指,,
咁咪同佢一齊去LOOO*
嘩*!
阿BEE D FD黎晒,, -口-
介紹比我地識WO*
條條都系仔!* O咀! 冇興趣BO*
玩到6點..! 返屋企
同中指去搭車車,, 因為中指要去搵佢條女=]
P.S 傻佬,,金日傻婆倍吾到你ㄚ,, SOR唷* /\/\
P.S 8哥同CREAM 好KAI 架! (HAPPY*)
|
| 刊登時間:2006-06-17 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 16 日 星期五  |
| 黑晒喇*,, 開金十* |
/ \ / \..
TODAY,, CREAM好早就系M記*! (小見BO)
THEN*
坐小巴返LA,, 肥軍又坐WO*! -口-
EXAM [中史]
死LU* 吾識ㄚ,, 吹漲*!
放NA,,!
去了康寧ㄚ,, 換33*!
金日HO 多人,,
ME,, CREAM,,8哥,,NIKI,, 傻佬,,劉文,,TONY仔,, KEN,, 馮智來,,阿爽,,曾淑敏,,
(應該冇打留的)!
好熱ㄚ,,(曬到黑晒! )慘=]
BUT好開心! / \ / \..
又打排球,,
又打籃球,,
又踢足球WO,,!
系康寧見到阿輝!
佢系到等緊人唷*! (女朋友??)呵..
之後*
同傻佬一齊走,, 8哥就比阿爽佢地拉走!
一路行,,我同傻佬就系到傻笑,, 嘻..
到左車站*
傻佬走LU,, 嘻*爆KAI心的=] |
| 刊登時間:2006-06-16 04:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|