|
|
瘋癲地介  |
分類: 生活之日記 |
hurt我最傷心既1日....
放學之後..瘋癲梗喊...
打熱線...5知講乜,,
瘋癲梗介手...
介到癲左.....
戈心仲痛戈隻手..
成戈人呆左..
死對我黎講沒咩驚
星5係我呢生人最傷心既1日....
|
我出爐既時間;> :2009-12-11 07:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
K520L 於 2009-12-11 10:50 PM 發表:
傻蚊` 吾好再介手喇/_\` 你痛,,,我個心更痛,, 嘗試放低所有野.
仲有,, 你個餵fish好得意丫:
|
|