|
|
病鬼左...  |
分類: 生活之日記 |
26/9
梗日同Dadi行完山....
番黎戈陣勁攰-v-;]
早知5同佢行....
行完番黎..
沖涼荼.Xx']
{`Z}左好落....
{Z`}完覺得自己[奶野]...
同Mami講..有少少[燒]..
食5到飯._.
夜晚去睇e生...
e生話我感親...
|
我出爐既時間;> :2009-09-26 09:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 163 | »
|