|
|
俄GA中學會點- -  |
分類: bY喂蚊? |
YeAh`````!
琴日派左位lo)---(
唔知YY????
老鼠派個張[Allocation Slip]+[ADMISSION SLIP]
個陣俄1 D都5緊張)XxXx``!
好野````可以同番DD老友一齊(XxX.'
俄地一齊入```` 扶輪 ````
老友(1):YaN.yAn
老友(2):牙琳
老友(3):自已xDdD-33-
仲有最好玩GA:(徐仔)
同kIkI -3-
bT:最慘係
:(牙夢)&(呆蚊)
:(牙夢)佢入左(潔 )同:(牙渝)1齊= =
:(呆蚊)仲慘..沒伴陪佢>....< 佢得1條友入左(永光)._.
俄都想(牙夢)&(呆蚊)同俄地一齊..
4 eVeR FD哇..` ``
5好忘記俄喔```!
唉..話就話開 姐...````扶輪wO`'''''''
似終係bAnD 2尾BaNd 3頭--
唉..好驚入到去比人串..+比人當沙包梗[突]咁就死啦==
e家[後悔]都5得啦- -
D中學都比人叩哂頭Lo!`
仲有位咩><
唉.認命啦`><!
|
我出爐既時間;> :2009-07-08 02:25 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 163 | »
|