|
|
yeah-)  |
分類: 生活之日記 |
放假啦v0v`)yeah,,
好多死人塌樓既hw,,
某某,,你要嘈我既就叫當事人留戈cm比我,,話比我聽,佢嘈我d乜,,
你仲想嘈既,,梗你替當事人講做乜要嘈我,,
你1定要黎留cm b0r,,要話比我聽佢嘈我d咩,,
|
我出爐既時間;> :2010-02-09 08:02 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 163 | »
|