|
|
哼`哼`  |
分類: 生活之日記 |
老竇話我d成績衰左vxv;].gif)
我就要past比你地睇0v0;,,.gif)
maths就difficult d.gif)
我要拎夠你40分...past比你睇...
5可以再輸..就算輸都要死得令0x0;
溫書~溫書~再溫書~再溫書~.gif)
|
我出爐既時間;> :2010-01-05 06:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 163 | »
|