|
|
工展會=)  |
分類: 生活之日記 |
同老竇佢地去工展會=)'
逼死我*[]*;]
買左好多野+食左好多野xDD
食左ice-cream,魚蛋,腸粉,粉果,腸囝,...
btw食左好多野啦=)..3戈人食*)
yeah,,....鎣放2副c0n比我..
[好多謝各位對小妹的4 ever 10卜..快破1000人気了..
[plz各位多多10卜我=)
|
我出爐既時間;> :2009-12-26 05:18 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 163 | »
|