|
|
攰到我想嘔=0=  |
分類: 生活之日記 |
`x放lunch戈陣同[‵❤欣]+[‵❤兒]去左龍翔食
`x趕到我地死死下.x.'
`x仲要落梗雨囉=0='
`x又要跑去哇)^('
`x搞到我地3條友濕鬼哂>33;
`x去到食得好飽...xDDD
`xD野好好味!.!..yummy!!!!
`x但梗遠哇-[]-'
`x差d遲到..好釆5洗練歌姐..
`x5想帶c0n...1隻字煩..
`xbtw我要帶眼鏡
|
我出爐既時間;> :2009-12-07 10:22 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 163 | »
|