|
|
幾開心-v-'  |
分類: 生活之日記 |
日子都係梗戈..
沒乜野change到xD..
戈人就梗係有change戈啦,,xD
琴日屋企好熱鬧...
D人差5多黎哂黎食飯...
1見到我..就要講我戈單野..
[凸-凸-凸-凸]
呢排又比人軟禁...玩自閉xDD..
|
我出爐既時間;> :2009-11-08 01:23 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 163 | »
|