今日12點幾起左身,
煮左個面食xddd
緊住同個妹玩2人麻雀,
屌玩到扯哂火-v-
係咁輸...
4點中去左補習,
緊住肥仔男打黎叫我打機,
唔夠5min走左...
sorry....話補又冇去.....
打左2個中頭機,
過左富太食飯...
我個舅母移民去美國....
我個表姐[大我幾個月...]原來著校服好令xddd
食完同另一個表姐去左m記買左個士多啤利麥旋風食-,-
佢地一人一啖咁樣...
得番半杯-33-
幾好味^_^
番到屋企all個屎,
打qooza.
又完一day...