哈哈' 唔好鬧我t3t ' 鬼叫我懶. 咁耐先打Blog' 來來來 錫番鍚番>3<!'
依排日日向屋企呆呆呆-_____-!' 最後一次出街同Eva 同沙莉出大陸-V-!' 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 我係咪好乖呢依排!'
07-25'
同沙莉eva 出大陸整頭. 沙莉個頭好搞笑-V-!' 之後再到我同Eva 整完頭去左睇鞋囝!' 魚. 對鞋囝好令嫁. 但好貴-,-
之後行也行也行也. 肚餓去食野. 哇哇哇' D薯條同"游"魚s0 好好食. 之後到pizza' 哇 睇個樣超好食.
.....點知. 個PIZZA冇味嫁\口/!! D味淡到死\口/!! 呃錢嫁呃錢嫁. 食食下. 見到林峰wow!' {ps::唔係明星哥個林峰-.-}
之後再行...去睇袋a_a' 哈哈' Eva 想買個大袋. 佢咩到好似d 細路女咩番學咁-V-! 哈哈哈哈哈!'
之後睇唔岩. 就過關番屋企' 點知原來我地向大陸行行企企都 行左5個中~"~
打後ge 日子就向屋企渡過. 依家唔夠5點都訓唔著. /3\ 怎麼辦?! 個樣殘到嘔- - 出街都嚇死人!!!!

|