個日記打下唔打下,唉....只因自己太懶啦
今朝盲排隊個時,徐xx行下行下踢到個樽,跟住係咁問係唔係你地嫁(好似係咁,唔係好記得啦)之後就一下踢左出去,踢到洪新x,咁岩鄺xx行緊返位,見到個樽就踢下佢,跟住莊xx又唔知點解轉左去後面,一齊踢--””排好之後呀洪xx就話係鄺xx踢到佢,真可憐。。。
今日先上左兩堂無聊既堂,跟住就去搵波姐(我上上下堂先知要搵佢,朱清同我講嫁),佢叫我地去影相--””個時到唔知發生咩事,but都係影左....後來miss leung同我地講返d成績,跟住朱清又同我講波姐影相係進步頭五名個d..我都冇溫過豬,而且差唔多科科唔合格,都唔明點解咁都有進步,唉。。
ps:打打下日記個時,細佬冇啦啦話呀媽冇俾零用錢,佢唔講我都唔係好記得啦,but有次呀媽俾有兩個星期既俾細佬,但我冇要住,跟住佢就冇俾,之後岩岩講返,佢話唔會補返囉...咁算囉,我冇所謂...但有一句野令到我喊左,就係細佬係咁話我有收到,唔補返咪唔補求囉,但我最唔開心就係細佬係咁屈我有...咁咪.......唉。。。
[[願你能伴在我的左右〞╮
|