我愛你 太美好 時間會知道!? (給夫君的) 夫君好似冇心情甘>w<哄哄哄你xd 慘囉!?唔知點好=3= 希望佢心情快D好番啦-3-..
仲有佢今日應該好累!! 呵番呵番xdd 今日上英文聽nobody全班屌撚哂鬼~因為個個都聽撚到煩!個sir被屌到著左~最後聽左首好撚難聽既英文歌= ="上左一堂英文就訓左除左小息同午飯醒左..其他時間都不醒人事-v-之後放學落雨! 屌呀!淋到我落湯雞甘= =
金魚生日快樂啵! 祝你好番溝到丫彤呀下~